úterý 14. července 2015

My summer "readlist"

Ahoj všichni.
Dneska vám chci představit knížky z mého "letního seznamu"


Já osobně si knížky moc nekupuju, jelikož se moc často nestává, že bych si knížku přečetla znova a tak si je vždy raději půjčím v knihovně. 
Tyto knížky jsou už však oficiálně moje. A jak jsem se k nim dostala? 
"S láskou Rosie" a "Čtyřka- divergentní povídky" jsou koupené. Moje sestra dostala k maturitnímu vysvědčení poukázku na knížku v hodnotě 500. Ona by jí, ale řádně nevyužila a tak spadla do mé kompetence a já si mohla nakoupit a věřte mi, že jsem v tu chvíli byla v sedmém nebi, jelikož miluju knihkupectví i když tak moc nenakupuji :D
Knížku "Zůstaň se mnou" jsem já a moje kamarádka dostaly na konci školního roku od našeho knihovníka za pomoc při květinovém dni. Tuhle knížky jsme si sami vybraly. Rozhodovaly jsem se ještě mezi "S láskou Rosie" a "Charlieho malá tajemství".
No a nakonec knížka "Život na ostro". Tuhle knížku jsem dostala k narozeninám. Popravdě to mělo být překvapený, jenže na schválení jí dostala kámoška a já jí přistihla, takže se při dostávání tohoto dárku musely ozvat mé "herecké" schopnosti.
Dohromady mají všechny tyto knížky 1088 stran, což vypadá poměrně strašidelně.
Možná stihnu za léto, ještě nějaké další, ale tyhle jsou momentálně mojí prioritou, protože nechci aby se mi doma jen tak válely, jenže mě po prázdninách čeká střední škola a nevím jak to s povinnou četbou budu stíhat.

A co vy? Máte nějaký svůj letní readlist? Četli jste některou s těchto knížek? Jak strávíte léto vy?
Užívejte prázdniny a zase u nějakého dalšího příspěvku :)
                                                                           Love, your Impossiblyawkwardmaky

Žádné komentáře:

Okomentovat