středa 5. srpna 2015

My 10 top interpreters

Ahoj všichni!
Dnešní článek bude mých 10 nejoblíbenějších interpretů (NEČEKANĚ! :D)
Berte to trochu z nadhledem, není to tak, že poslouchám jenom písničky od nich. Kolikrát je i moje nejoblíbenější písnička od někoho kdo v tom seznamu, třeba vůbec nebude :)
No tak Konec kecání jdeme na to!

1. One Direction
Někteří to už o mě víte, někteří ne, ale ano je to tak jsem directionerka a patřičně hrdá! I když přiznávám, že už nejsem ten typ"musím o nich vědět úplně všechno", ale pořád ve mě každá jejich písnička dokáže vzbudit nějaký přímý emoce ať už je to nepochopitelná radost, nebo nepochopitelný smutek.
Takže říkejte si co chcete, nenutím vás se mnou souhlasit, ale pro mě jsou prostě na prvním  místě

2
2. Demi Lovato 
Věc, kterou mi nikdo nevyvrátí je, že je to neuvěřitelně silná žena, která překonala nejednu velkou překážku. Porucha příjmu potravy není lehká a člověk s ní musí žít vlastně do konce života, protože nikdy ne neuzdraví úplně. Demi je pro mě velký vzor se skvělým hlasem.


3. Olly Murs
Sice to není moc dlouho co ho opravdu poslouchám, ale stejně ho zbožňuji. Dokonce si pamatuji i písničky díky které jsem si ho zapamatovala- Troublemaker :D


4. Ed Sheeran
Samozřejmě nesmí chybět. Dlouho jsem přemýšlela koho poslouchám častěji, jestli Ollyeho nebo Edaa koho dát tedy na 3. místo, no nakonec jsem se rozhodla takhle, protože písničky Eda znám přece jen o trochu méně.


5. 5 second of summer
Druhá kapela ze seznamu. Nejsem nějaká hrozná faninka, ale jejich písničk mám prostě ráda

6. Taylor Swift
Jednoduše úžasný písničky

7. Selena Gomez
Ať si říká kdo chce co che zpívá úžasně a je i skvělá herečka.


8.Avril Lavigne
Jen můj názor, ale docela ráda bych jí viděla hrát ve filmu a netušim proč!


9. Ellie Goulding
Zkrázka jedinečný hlas.


10.  Slza
10-té místo pro měbylo nejtěžší, protože byh na něj nejraději dala dalších 10 interpretů, ale tak ať máme i někoho z česka i přes to, že ze mě možná budete mít srandu.


Tak to je mých top 10 interpretů
našli jste v seznamu někoho kdo se vám líbí?
A kdo je u vás na prvním místě?

Mimochodem blog dostal nový kabát jak se vám líbí?

Užívejte prázdniny a zase někdy u nějakého dalšího příspěvku
                                                                       Your Impossiblyawkwardmaky

4 komentáře:

  1. Já poslouchám jiný žánr hudby, ale Olly Murs je super a s Demi naprosto souhlasím, je to velmi inspirativní a silná žena :).

    OdpovědětVymazat
  2. One Direction som počúvala a vedela som o nich kedysi všetko, potom ma to už tak nebavilo tak som ich len počúvala. Teraz už ani nie ale keď počujem ich pesničku niekde hrať, nevadí mi. Ale ostatných okrem Slzy počúvam často :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj nominovala som ťa do Tag liebster award. :) Môžeš a nemusíš ho vyplniť :) Blog: www.zosvetaslavy.blog.cz

    OdpovědětVymazat