úterý 18. srpna 2015

My summer songs

Ahoj všichni!
Léto už se blíží bohužel blíží ke konci a co jiného může zvednout náladu než hudba? Proto jsem si pro vás připravila pár písniček ( a alb), které jsem v létě nejčastěji poslouchala. Neberte to jako poradí, ty písničky (nebo alba) vám sem dám jak mě napadnou ne podle toho jak se mi líbí :)
Samozřejmě jsem neposlouchala jenom nejnovější písničky, ale vrátila jsem se k nějakým starším :)
Snad se budou líbit :)

Demi Lovato- Cool for the summer


5 seconds of summer - She's kinda hot



Ariana Grande- One last time


Rita Ora- Poison



Sia- Chandelier



Sia- Elastic heart



Ed Sheeran- Photograph (a vlastně celé jeho album-X)



Rixton- Hotel celing



Rixton- Me and my broken heart




Olly Murus- Never been better (album)




Avril Lavigne- Give you what you like



Avril Lavigne-Let me go



Avril Lavigne- Whne you're gone



George Ezra-  Blame it on me



Charli XCX- Boom clap




Adam Mišík a Debbie- Country charms



One direction- Four(album)

Maroon 5- Maps



Macy Kate & Ben Kheng- Bad Blood cover (Taylor Swift)


Justin Timberlake Medley! Victoria Justice & Max | ONE TAKE on SEGWAYS


Tak to je vše. Docela jsem se rozjela :D
Našli jste mezi nimi i vy své oblíbené?

Ještě neco mimo. Hledám pár holek, které baví vymýšlet a fotit outfity, kvůli příspěvku který chystám. Takže pokud by jste měly zájem určitě mi napište - impossiblyawkwardmaky@gmail.com

Užívejte prázdniny a zase někdy u nějakého dalšího příspěvku
                                                                             Your Impossiblyawkwarmaky


4 komentáře:

  1. Super písničky!
    Určitě přes polovinu jich znám a moc se mi líbí! A asi nejoblíbenější písnička z tvého seznamu je od Eda!♥♥

    http://catherineschon.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Na playlistu jsem některé své oblíbené písničky našla a taky jsem se dozvěděla o pár nových, které mi jaksi unikly. Mou srdcovkou je Me and my broken heart, taky When you're gone od Avril mám ráda. Ty zbylé dvě její písničky jsem ještě neslyšela, určitě si je musím poslechnout. Demi je jedna z mých nejoblíbenějších písniček, ale poslední dobou ty novinky neposloucháml. Cool for the summer jsem slyšela, ale až tak mě to nenadchlo. Nicméně Demi má dokonalý střih vlasů teď :3

    OdpovědětVymazat
  3. Něco podobnýho jsem dnes taky dávala k sobě na blog :D vidím, že máme stejný vkus na hudbu a některý snad ani neznám, takže musím poslechnout :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé písničky, některé jsou už starší, ale já je taky poslouchám pořád. Nejvíc jsem si asi oblíbila Poison od Rity Ory. :) Ale děkuji, některého písničky jsem neznala a jsou vážně pěkné, zvětšil se mi playlist díky tobě. :) Zvu tě na můj blog. Chica loca♡

    OdpovědětVymazat